Studsmatta

Så har det flyttat in en studsmatta även i familjen Roderhults trädgård. Igår inhandlades den på Studsexperten i Gbg och monteringen började givetvis så fort Henrik kom hem på eftermiddagen. Jag tycker den gick förvånansvärt lätt att sätta ihop och direkt blev det ett par provhopp för killarna. 

Sen kom regnet och jag fortsatte då med montering av skyddsnätet. Det var lite jobbigt att spänna gummibanden med blöta och kalla fingrar, så det fick jag gjort klart idag. 

Henrik fotar mig från sovrumsfönstret. 


Bild från i morse. 

Och i eftermiddag med två nöjda killar.
 
Omöjligt att få en fin bild på en hoppande Oscar :-)

Har givetvis själv provhoppat och får inse att det är bra mycket svårare och uttröttande än vad man tror. Inser tyvärr även hur stel och osmidig man är, haha!


Kommentarer
Postat av: AktivaDagar

Grattis till investeringen! Har själv större barn och en bra studsmatta som vi köpte för flera år sedan hör till de bättre investeringar vi gjort... 😃

2014-06-09 @ 10:33:39
URL: http://aktivadagar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0