Springcykel och nationaldagstårta

Jag har ju gått på semester redan och killarna och jag har haft vår andra lediga dag tillsammans. Vädret är med oss och det har varit mycket lek och fika med goa grannarna. 

Idag tog killarna och jag en liten promenad. Oscar cyklade, Adam springcyklade och jag gick. Det är väldigt roligt för de senaste dagarna har Adam verkligen fattat tekniken med springcykeln, så nu gäller det att hinna med. 

Adam balanserar utan problem. 

Kollade igenom mina bilder och många hamnar på Instagram men det kan ju vara kul att visa här också. Tänkte därför visa den tårta jag gjorde på Sveriges nationaldag. 

Det är en mammas (och min) klassiska midsommartårta som jag dekorerat med färgat kokos, vilket är en ny grej för mig. Men ack så kul att dekorera med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0