Premiärdag

Idag efter jobbet var det äntligen dags för Oscar att få premiärcykla sin nya 16" cykel som han fick i 4-årspresent i januari. Han lärde ju sig cykla utan stödhjul förra våren så det var inga problem att dra iväg på nya cykeln. 
Det gick såklart så fort att några skarpa mobilbilder var uteslutet. 

Cykeln heter Crescent Gorm och införskaffades på Team Sportia i Stenungsund i höstas. Jag fastnade för de glada pojkfärgerna direkt när jag googlade cyklar och bäst pris hittade jag på hemmaplan, grymt bra!
Hans gamla cykel är just nu utlånad och kommer sedan gömmas undan tills Adam fyller 3 skulle jag tro. 

Idag har min jacka kommit och den passade perfekt! Det är ingen skaljacka, utan den är lite fodrad, vilket passar mig bra som alltid är lite frusen. 


Blir jag för varm kan jag ju alltid öppna vädringshålen på sidorna :-)
Det är några veckor tills vi åker till fjällen men jackan får nog hänga på till jobbet redan imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0