Sockerbröllop

Idag firar Henrik och jag 6-årig bröllopsdag, sk sockerbröllop. 

6 rosor fick Henrik av mig idag. 

Tidigt och morse gick vi ut och spelade en runda golf tillsammans. Det var enda planen för dagen då vi just nu har små barn, speciellt Adam, som inte gärna vill bli lämnade. 

En bild från Tylösand i början av semestern när vi hade en egen minisemester.

Redan då bestämde vi att inte lämna pluttisarna så mycket mer i sommar, så vi passade på att fira och njuta av "egentiden" där. 

Idag blev det istället bad i havet med hela familjen och medan Henrik hämtade sina vinster från KM (tvåa i singel elit och vinst i foursome) åkte Oscar, Adam och jag på en båttur med Ulla och Dick. Sedan blev det en god middag med kött från Kustchark. 

Tack för 6 fantastiska år! Jag Älskar Dig Henrik! Du är mitt Allt, precis som Andre sjöng i kyrkan för sex år sedan. 

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

(Av Sonja Aldén)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0