Rabattkuponger i massor

Förra veckan fick jag reklam från Kappahl med 25% rabatt på valfritt plagg bl.a. Perfekt tänkte jag eftersom jag spanat in en grå kavaj från Hampton Republic. 
Glömde dock kupongerna hemma när jag var och provade den i början av veckan. Igår kom nya kuponger med 30% rabatt så idag åkte jag och köpte koftan/kavajen och ett par tröjor till killarna. 


En sån där kofta som jag vet kommer användas hur mycket som helst. 

Oscar och Adam slapp modellandet idag så de får jag visa en annan dag. 

Vi har fortsatt med lite småfix på Oscars rum. Vid dörren in till rummet är det ca 3,5 meter i takhöjd så för att piffa till det tomma utrymmet upp mot taket hängde vi upp pappersbollar (vet inte vad de heter) i blått, grått, turkos och grönt. 

"Bollarna" kommer från Ikea. Eller som Oscar säger: världens bästa affär, för där kan man äta mat. 

Nu dags för John Blund. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0