Oscars rum

Nu när vi påbörjat tapetseringen av Oscars rum börjar jag även fundera på inredningen. 
Jag hittade en hylla som jag tänkte skulle passa: 

Visst ser den blå ut? 

När jag kom till Mio idag visade det sig att hyllan inte alls var blå, utan turkos. Hur sjutton kan man ha så dålig färgåtergivning på sin hemsida? 

Hur som haver så sprang jag på denna hylla/skrivbord och tycker den/det faktiskt var mer praktisk än den smala hyllan. 

Både skrivbord och lite hyllor på liten yta. Får hoppas det blir bra. Bild kommer givetvis när den är på plats i Oscars lilla rum. 

När jag kom ut från Mio gick jag av någon anledning in på Clas Ohlson och hittade en jättetuff lampa som kommer passa perfekt på nya skrivbordet. 

Textilklädd sladd och lampfot kombineras med färgglad lampskärm. Matchar tapeten perfekt! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin tapet och vilket fynd att du hittade en matchande lampa som inte var svindyr.

Svar: Tack Maria!
Maria Roderhult

2014-08-17 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0