Bältesstol

Idag har vi hämtat ut en ny bilstol till Oscar. Vi har i dagsläget två bakåtvända stolar och en äldre framåtvänd. När vi hämtar och lämnar på dagis i olika bilar fattas därför en stol och trots att Oscar inte är 4 år har vi valt att köpa en framåtvänd då den resan endast är ca 500 meter. Längre turer får han åka bakåtvänd ett tag till.

I måndags åkte Oscar och jag till Göteborg och testade olika stolar. Jag hade fått för mig att det skulle vara isofixer och Oscars val föll då på Maxi Cosi Rodifix. Efter en frågerunda bland vännerna nämndes flera stolar och Maxi Cosin var en av dem. Vi har även Maxi Cosis bakåtvända stolar och blir förhoppningsvis lika nöjda nu. Det är iaf Oscar!


Kommentarer
Postat av: Fotografen

Jag är säker på att den kommer bli perfekt. Både Adrian och vi är väldigt nöjda med vår.

Kram

Svar: Det tror jag också. Oscar gillar den och fick faktiskt välja (utav dem mamma presenterade förstås) :-)
PoK
Maria Roderhult

2013-09-13 @ 15:25:55
URL: http://jarlholt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0