Glada bakom ratten

Igår efter dagis tog jag med mig båda busgrabbarna till Stenungstorg för att köpa en klänning som jag fått undanhängd på MQ. Utan barnvagn tänkte jag att detta blir en spännande utflykt. Men det gick faktiskt jättebra! Eftersom jag redan provat klänningen gick det snabbt att betala och sedan hittade de denna roliga tvåmansfarkost som förgyllde deras tillvaro i några minuter. (Brukar aldrig lägga i pengar i dem, för då lär de sig väl hur roligt det är och jag lär aldrig få dem därifrån.)
 

Sedan var det dags att handla lite mat och med Adam i kundvagnsbarnstolen och Oscar i vagnen så gick även detta väldigt smidigt. 
Oscar mindes även väldigt väl att vi var och fikade på torget för några veckor sedan och då åt han chokladboll. Så efter en del tjöt om chokladboll fick de givetvis belönas med att baka egna när vi kom hem. Oscar valde att göra kokoskorvar istället och Adam valde att äta. 
 



Kommentarer
Postat av: Fotografen

Inte så sugen på kokoskorvar ;) men desto mer sugen att mumsa lite på de där söta killarna!
Visst är det så härligt när man överraskas positivt och klarar en utmaning över förväntan. Duktig mamma!

2013-10-12 @ 14:08:39
URL: http://jarlholt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0