Kappahl

 
Vilka butiker jag shoppar i brukar variera i tiden och just nu blir det en hel del på Kappahl. När Lindex presenterade sin kollektion Holly & Whyte blev det en hel del där eftersom jag verkligen gillar de marina, stilrena och prisvärda kläderna. Kappahl har ju en motsvarande kollektion i Hampton republic och även om det inte blivit så mycket därifrån ännu så gillar jag verkligen stilen. Köpte mig bland annat denna pyjamasen häromdagen. 

Över lag tycker jag att Kappahl kommit upp sig ordentligt och har mycket fint. Här är lite annat som jag shoppat där på senare tid. Idag fyndade jag t.ex den marinblå quiltade jackan till Oscar inför våren för 100 kr. 
 
 

Och på tal om barnkläder har de denna veckan släppt barnkläder i Hampton republic-kollektionen och det var verkligen söta/tuffa kläder. Här är några smakprov på de fina kläderna som våra små grabbar hade gjort sig i. 
 
Alla bilder lånade från Kappahl.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0