Nya tavlor i sjukstugan

Igår hade jag sån himla tur. Min vän Nina var på Göksäter och hjälpte mig köpa öljetter till mina tavlor. Att det kan skilja så mycket i pris mellan butikerna är helt galet. Tusen tusen tack för hjälpen vännen!!!
Nu fattas jag istället skruvöglor och eftersom de var slut i affären hoppas jag pappa kan hitta dem på Torp för mig. Det är mycket som ska klaffa för att få ihop tavlorna tydligen. Två av tre tavlor till mamma och pappa är nu iaf helt klara och får åka med pappa hem imorgon förhoppningsvis. Jag säger förhoppningsvis för Adam fick igår magsjuka och fick inte behålla någon mat alls. Idag är han trött och slö och inte den glada pigga killen han var igår. Inte så konstigt kanske när energiintaget är minimalt. Hoppas hoppas vi slipper kräkningar idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0