Älskade bröder

Henrik har åkt till Stockholm för att gå på bröllop så jag har varit hemma själv med barnen idag. Vi tog en tur till Stenungstorg för att köpa kalsonger till Oscar som blivit så duktig på att kissa på pottan. I lördags började vi öva och nu tycker han det är jätteroligt och säger till oss: "nu kissar jag" och då springer vi till pottan. Han gillar att ha kalsonger och då är det bara att bunkra upp med några till. Förutom kallingar blev det strumpor, badbyxor (inför Teneriffa) och jeans (kanske lagom nästa år) till Oscar. Till mamman blev det ett par Levi's jeans och kjol från MQ och en marinblå T-shirt med spets från Lindex.
När det var dags för kvällsmat blev det kaos en stund när Adam gallskrek, plättarna brändes och Oscar blev kissnödig. Då var Oscar så duktig och sprang själv in och kissade medan jag lyfte av plättlaggen och blandade ersättning till Adam. Efter att ha stöttat upp flaskan till Adam i babysittern gick jag för att tömma pottan och vad ser jag när jag kommer tillbaka? 
Sånt värmer ett mammahjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bra att du köpte tshirten- mkt fin!!!

2012-09-03 @ 08:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0