Fyndat Reebok Easytone

Förra veckan såg jag en annons i GP att Stadium sålde Reebok Easytone för 500 kr (1099 kr) nu när de har 25-årsjubileum. Glömde be Henrik gå dit för mig men kollade internet i helgen och ev skulle stl 38,5 finnas i Nordstan. När vi kom dit idag stod ynka 2 (!) par kvar, varav ett par i min stl 39. När jag sen kom till kassan var det 25% på allt för medlemmar. Så för 375 kr har jag idag fyndat dessa rosa snyggingar. Bluff eller inte när det gäller funktionen så är det värt att chansa :-)

Kommentarer
Postat av: Fru J

Vilket fynd vännen!

Jag har ett par som jag gillar väldigt :) ingen aning om de har någon verkan på mina lår, men de är väldigt sköna.



2012-04-09 @ 10:10:08
URL: http://jarlholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0