Oscar 1 år

Igår fyllde lilla jag 1 år. Hipp Hurra för mig! Jag hade en jättebra dag. Jag väckte mamma och pappa kl 8.57 (man kan ju inte sova bort sin födelsedag). Faster Kattis har sovit över så vi hade en lugn förmiddag och jag fick min första present, ett set med golfklubbor. Sen kom farmor, farfar och Tellus. Efter min middagslur kom mormor och morfar, Magdalena och Andreas, morbror Anders, moster Madde och kusin William, min kompis Filip, Ulrika och Erik.
När farmor, farfar, Tellus, mormor och morfar åkt kom Anna och Mattias och sist farbror Philip och faster Kattis no.2.
Jag har fått massor(!) av finfina presenter! Å jag fick äta jorgubbstårta helt själv. Det var smaskens!!!
I present fick jag bl.a. ett golfset, en trehjuling, en Bobbycar med släp, 3D-bok, Mini-Kånken, kläder, skor, pussel, badleksaker, bärgningsbil, traktor med släp, Duplo fyrhjuling, bok om brandbilar, pekbok med siffror, garage med bil, bonkabräda, blommor och pengar

Kommentarer
Postat av: Farmor

Perfekt uppställning till bollen!!!

2011-01-18 @ 18:31:58
Postat av: Fru J

Ser ut ha vart en riktigt mysig dag för vår numera stora lilleman!

2011-01-18 @ 18:44:17
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0