Min kusin William

Så har jag då äntligen fått träffa min kusin William. Han är idag 15 dagar gammal (13 dagar på bilderna). Han är pytteliten men ändå så mycket större än jag var vid samma ålder. Kan inte fatta att jag varit en sån liten plutt. Han är jättesöt och jag ville peta på honom men det fick jag inte. Han är inte så bra på att leka än men jag ska nog lära honom snart :-)
Bild 1: William sitter hos mamma.
Bild 2: Jag vill peta på min lilla kusin.
Bild 3: Mamma, Morbror Anders, gammelmorfar Olle med kusin William i knäet, mormor Kristina och lilla jag, Kung Oscar.
Bild 4: William hos sin farfar och farmor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt han är, mitt lilla underverk!! ;)

2010-09-23 @ 11:52:55
Postat av: Maria

Såklart han är! Anders eller Madde?

2010-09-24 @ 15:40:04
URL: http://roderhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0