2 månader

I tisdags fyllde lilla jag 2 månader och då var mamma och jag på ett nytt BVC-besök. Jag har gått upp nästan exakt 2 kg sedan jag föddes för nu väger jag 5160 g (3145g) och följer kurvan perfekt. Jag har även vuxit en dryg decimeter eftersom jag är 58,5 cm (48cm).
När mormor och morfar kom från Kanarieöarna fick jag en jättefin Barcelona-dräkt (pappa hade önskat). Den ska nog vara lagom stor till sommaren när jag är 6 mån, men pappa tyckte att det var dags att prova den redan nu. Se så fin jag är...

Kommentarer
Postat av: Morfar

Morfar har ännu inte varit på Nou Camp,men vem vet så proffsig du ser ut Oscar kanske den dagen kommer.

2010-03-19 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0