Lek och fika i Onsala

Idag har mamma och jag haft en toppendag hos min kompis Oliver och hans mamma Susanne i Onsala. De har ett nytt fint hus med stor härlig trädgård. Mina kompisar Wilmer med mamma Jennie och Gabriele med mamma Therése var också med. Vi små skruttar busade på Olivers fina lekmatta och lekte med hans roliga leksaker. Mamma har lovat mig en likadan matta och en ny leksak för jag tyckte så himla mycket om dem. Mammorna fikade mest, de åt tydligen massa smarriga kakor. Här kommer några bilder från dagen.
Här är vi alla fyra pojkar; Oliver i blå hatt, Gabriele i ljus hatt, jag med ryggen mot kameran och Wilmer i stolen.
Fr.v. Wilmer och jag på lekmattan, allihopa på altanen, jag med Olivers jätteroliga leksak.
Fr.v. Wilmer har det bra i stolen, värdparet Susanne och Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0