Bara att vänta

Hejsan hoppsan

Här kommer min lilla rapport från sjukan. Nu har vi sovit här tre nätter och jag tycker det börjar bli lite småtråkigt. Jag sovit här fler nätter än jag har sovit hemma i hela mitt liv. Som tur var hämtade pappa min egna kudde i förrgår så jag kan sova som en kung igen.

Igår eftermiddag fick mamma också sova, fast bara en kort stund medan de skrapade ut rester av min gamla matmaskin i magen. Det hade tydligen blivit lite kvar. Tur att jag kom ut hel iaf. Jag räknade alla tår och fingrar igen och allt är i sin ordning. Jag mår prima. Dessutom har jag nu två matmaskiner ist för en, kan det bli bättre?

Imorse kom tant doktorn och sa att vi måste stanna ett dygn till så de ser att mamma verkligen mår bättre. Jag hoppades att vi skulle få komma hem idag så jag passade på att ha lite avslutningsfest igår. Jag kom väl i säng vid halv två. Nu blir det ju ingen hemgång idag så vi får se om jag har lite party ikväll igen. Mamma och pappa hoppas nog inte det...

Idag hade jag hoppats att få träffa morfar för första gången men jag hoppas det blir imorgon istället.
Nä, nu ska jag sova lite i mammas famn. Man blir ju trött av att vara vaken så sent.

Kram Oscar

Ps ledsen att det inte blir några bilder på mig nu, men mamma och pappa har inte med kameran hit tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Fru J

krama mamma från oss.

2010-01-26 @ 14:09:59
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Albin & Malin

Oscar, se nu till att mamsen piggar på sig så ni kan åka hem snart!



Kram kram!

2010-01-26 @ 14:34:43
URL: http://albinsdag.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du är riktigt duktig på att blogga trots att Du är så liten- Hälsa Mamma o Pappa

2010-01-26 @ 17:54:39
Postat av: Tant Kattis :)

Se till att få mamma frisk nu! Massor av kramar!

2010-01-26 @ 20:35:00
Postat av: Virre + Lukas

Nu saknar vi er alldeles för mycket!!! Stor kram ifrån oss!

2010-01-28 @ 15:56:39
Postat av: Fru J

Undrar hur ni har det... tänker på er massor. Nyfiken på att se nya bilder kung Oscar. Kram

2010-01-29 @ 15:08:29
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0