Napptest, ny bebispolare och BVC

Hej Hopp!

Jodå, mkt riktigt blev jag klarvaken igår efter att jag hade bloggat och mamma passade då på att testa det där med napp. Nedan kan ni följa mig i napptestet:

Bild 1,2,3: Klarvaken!


Bild 4: Första utspottningen. Bild 5: Nja, detta känns inte bra. Bild 6: OK då, jag testar lite till.


Bild 7: Tada!!! Nappen på plats och fortfarande klarvaken, hihi!

Ny bebispolare!

Idag har jag fått veta att jag fått en ny bebispolare!! Cippe och Cathrine har fått en "liten" tjej på 4,3 kg och 55 cm lång. Mamma, pappa och jag hälsade på dem i förrgår och jag passade då på att säga till magen att det var dags att komma ut och leka nu. Känns skönt med vänner som lyssnar på mig, men är man kung Oscar så är man...

BVC

Idag har mamma och jag varit på BVC och även om jag fortfarande har en bit kvar till min nya tjejkompis så har jag blivit riktigt stor. Nu är jag hela 52 cm lång och väger 3605 gram. Efter BVC var jag på Hemköp för första gången. Det fick bli en tur dit och köpa blöjor eftersom jag tydligen är en storförbrukare :-)


Här kommer lite fler bilder på mig från den senaste veckan. De visar att jag kan somna lite hur som helst:


Bild 1: Somnat på mammas kind


Bild 2: Sover på mammas arm. Bild 3: Sover i vagnen. Bild 4: Sover på farfar


Bild 5: Invigning av mitt babygym...på mitt eget lilla sätt


Kommentarer
Postat av: Fru J

Han är bedårande, så kul att få se fler bilder på honom! puss

2010-02-02 @ 21:05:54
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0