7 månader och bula

Hej hopp!

Igår fyllde stora lilla jag 7 månader. Det firade jag med att åka vagn på stan med mamma och mormor, vilket resulterade i att jag fick ett par nya fina höstbyxor. Efter att ha åkt vegn hela dagen var jag extra sugen på att krypa runt och resa mig mot möblerna på kvällen. Eftersom det är min favoritsysselsättning tvingar mamma och pappa mig att ha hjälm för jag är inte direkt rädd av mig. Med tanke på att jag ändå fyllde 7 månader igår så tänkte jag prova att stå utan att hålla mig i bordet. Det gick inte alls bra och jag välte handlöst med pannan rakt i bordskanten och slog mig precis under hjälmkanten, vilken otur. Jag brukar inte bli ledsen när jag slår mig men då blev jag det och jag fick en bula i pannan, stackars mig! Fast två minuter senare, efter att pappa och mamma tröstat mig, stod jag vid samma bordskant, men jag höll i mig. Man får ju inte vara dum...

Här kommer ett par bilder från idag när jag står upp:

Kram på er!
Kung Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0