Shoppingdag med mamma

Igår kom mamma till stan och vi hade en mysig dag med shopping. Vi började med att åka till Babyhörnan på Backaplan där även Henrik var med. Där blev det provkörning av några barnvagnar :-)
Sen åkte vi tillbaka till stan och gick i affärer hela dagen. Pappa hade meddelat att han ville ge mig något så Tack Pappa för den fina Odd Molly-tunikan. Dessutom fick jag en jättefin lila klänning från Esprit av mamma. Den kommer väl till pass till bröllopsfesten i Kungshamn om en månad. Själv fick jag köpt ett par svarta mammabyxor, en mammatunika och 2 sjalar. Jag kommer nog ha den blå-lila sjalen till klänningen känns det som. Tack Mamma för en jättemysig dag!!!

Bild 1,2,3: Klänning Esprit, bild 4: Tunika Odd Molly, bild 5: Mammatunika H&M

Köpte även en supersöt liten mysdress till en nyfödd liten tjej på Smögen :-)
Henrik ska lämna presenten på torsdag innan han åker på älgjakt.


Kommentarer
Postat av: Fru J

Jag ser fram emot bilderna :)

2009-09-07 @ 14:30:18
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Fin fint men lila vet jag inte om jag kan se, måste nog se den imorgon :)

2009-09-07 @ 20:11:06
Postat av: Maria

Hihi, jag vet. Dåliga bilder. När jag hade blixt blev den marinblå och utan blixt suddig...

Måste hitta batteriladdaren till systemkameran snart :-)

2009-09-07 @ 20:40:00
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: Fru J

Olala va mycket fint! Jag gillar den lila med den lila sjalen till ;) men ser ju att det hade vart väldigt fint med rosa sjal/skor oxå! Du har bra smak du gumman!

2009-09-08 @ 09:46:40
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0