Jobb i Göteborg

Första veckan med jobb i Göteborg avklarad. I tisdags fick mina kollegor och jag entra det nya kontoret i Gamlestan. Att gå från 10 min till jobbet, eget kontor med magisk havsutsikt till 70 min pendling, öppet landskap och utsiktslöst i utkanten av Gamlestan, har inte varit inspirerande alls och jag har känt mig deppig över flytten. Efter denna veckan kan jag bara konstatera att jag lär överleva pendlingen även om det är stressande att jag måste lämna kontoret en viss tid för att hinna till förskolan. Känns ibland lite kul att vara i stan igen men önskar helt klart vi hade fått ett bättre läge på kontoret för det är lite off.  

Visst är kontoret nytt och fräscht, men det har ingenting extra som vi inte hade innan. Färglöst och ganska oinspirerad design för att vara helt nytt. Önskar man fått vara med och tycka till. Hade varit kul! Tyvärr är skrivbordsstolarna väldigt obekväma, men jag får försöka stå upp mer. 
(null)
Min nya utsikt ett tag framöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0