Inget Stockholm


Jag var så besviken igår när hoppet om en mysig familjeresa till huvudstaden brann inne. 
Henriks förkylning blev sämre och Oscar kände sig snorig efter fotbollsmatchen i regnet. Eftersom det kom så nyss, har vi inte hunnit testa honom och därmed ska han ju inte sätta sig på ett tåg. Plan B om Henrik var sjuk var nämligen att jag skulle åka själv med Oscar och Adam så vi tre kunde springa våra lopp på Lidingö på söndag, men det gick ju inte nu. 

Jag har bokat om mitt lopp till hemmavarianten och otågresan är omboka till december. 

Istället drog vi till Smögen nu när alla aktiviteter ändå är avbokade.  Där drog vi igång att slita ut de gamla golven i sovrummen uppe. 

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0