Hejdå kontoret!

Sista dagen på kontoret i Stenungsund är gjord. Allt är tömt och nästa vecka är vi ett stort gäng som får styra kosan mot Gamlestan för att utföra våra jobb. Fredag brukar vara en härlig dag men idag var det nedstämt på kontoret. Vi lämnar en fantastisk byggnad där alla har haft egna kontor, magisk utsikt över Hakefjorden och 5 minuters promenad från Stenungstorg. 

(null)
(null)
Hej och Tack för 3 fina år! 

Det kommer säkert bli bra i Gamlestan också men jag har svårt att se glädjen i flytten just nu. Det finns tyvärr inte en enda sak som blir bättre för mig personligen. Så även om det inte blir dåligt, så kommer jag faktiskt välja att känna lite ledsamhet för allt det som mina kollegor och jag nu går miste om, speciellt när det gäller restiden. 

När jag kom till dåvarande AkzoNobel var det första gången jag fick eget kontor. Det kändes riktigt stort då. Nu ska bandet backas igen men till s.k aktivitetsbaserat kontor utan fasta platser. Det vänjer man sig nog fort vid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0