Påskafton

En från början oplanerad påskafton och med någon dags framhållning, bestämdes en utelunch med familjen Hellman. Precis som man drömmer om på påsk, fick vi en försmak av sommarsolen. Vi hade turen att ha lä vid husväggen på altanen, så den småkyliga vinden märktes knappt och vi fick en härlig lunch och eftermiddag på altanen. 

(null)
Tack för en mysig påsklunch! Utanför bild är också en sovande liten prins på 5 veckor. 

Senare på eftermiddagen kom även familjen Gunnarsson på ett spontant altanbesök och vi utbytte presenter för alla födelsedagar sedan oktober. Så ledsamt att inte träffas! 

Ska bild på mina fina smycken som jag fick  och visa här. 

När kvällen kom blev det en lugn kväll hemma. Vi har börjat se gamla avsnitt av Svensson Svensson och Oscar och Adam skrattar så de gråter ibland. Jättekul! 

Men jag hann även med spröjssättning på sista fönstret, vilket var i sovrummet på mellanplan. 

(null)

(null)
Klart!

Kommentarer
Postat av: Maria Jonsson

Åh vilket fint hus, vad Avis jag blir 🙈

2021-04-05 @ 06:31:31
URL: http://sweetmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0