Årets första julklapp...

... är inhandlad. Å den är till minimänniskan som redan tvingat mig göra två samtal till tomten för att berätta att han inte varit snäll. 

Första gången vägrade han kalsonger men med tomten i andra ändan av telefonen så åkte de på utan problem. 
Det gick inte hem riktigt lika smidigt idag när vi besökte skoaffären. Victor älskar skor! Han gick länge bland hyllorna, pekade och berättade hur snabba, coola eller fina alla skor var. Lite sött ändå. 

(null)
Medan han provgår tofflorna fortsätter han spana in hyllorna. 
(null)
Givetvis poppis! 

Men, till slut hittade han ett par neongula inomhusträningsskor som han givetvis ville ha. Å innan jag lyckades 1) fånga in honom  2) få av honom skorna 3) stoppa honom från att hämta dem på hyllan igen så var tålamodet slut och energinivån i botten och jag fick bära en skrikande sprattlande 3-åring ut till bilen. 

Note to self: Ta inte med Victor till en skoaffär på läääääääänge. 

Nämnas bör kanske att han sedan tidigare har just inomhusträningsskor likt de han slogs för idag, men de råkar vara neonröda. De lyckades han övertyga mig om en annan gång för att pappa och Oscar hade sådana. De var lyckligtvis på rea för någon inomhusaktivitet går han inte på ännu. 

Så vad kommer tomten med? 

(null)
Henrik var i Halmstad i helgen och i Varberg hittade jag äntligen Victors drömklapp via Marketplace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0