Novemberbad

I fredags var det ju alldeles ljuvligt väder och eftersom jag fick till bad i både september och oktober så lurade jag med mig Therese på ett lunchdopp i solen. 9 grader skulle det tydligen vara.  

(null)
Svalt och "skönt". Räknade väl till 3 innan jag tog mig upp igen, haha. 
(null)
Hade bästa handdukspassaren med oss på bryggan. Lite lätt snuva höll honom hemma förra veckan. Tack o lov inga andra sjukdomstecken. 

Therese var nog kaxigare än jag så mitt lureri slutar nog med att vi gör om detta snart igen. 

Inför helgen var planen att vi skulle åka till Smögen men när fredag eftermiddag kom, så orkade vi inte. Vi har nämligen fått våra nya fönster insatta på västerväggen och jag behöver måla lite på insidan. Men det får vi ta en annan gång. 

(null)
De två bruna som blivit bytta. 
Det vänstra är så grimmigt så det går knappt att se ut. Det går heller inte att dela fönstret för att försöka göra rent det, så det var verkligen dags. Det högra köksfönstret åkte med på köpet så att säga. Ett jättegammalt fönster som "gjort sitt". 

(null)
Svärmor levererar bilder: Fönstren på plats men tejpade i väntan på plåtslagaren. 
(null)
Tada! Nya bleck och plåtar på plats. 

Ska bli så roligt att komma upp och se snart. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0