Fars Dag

Idag är det Fars dag och Henrik fick fira med att kliva upp före tuppen och åka till ishallen med Adam då det var tidig hockeyträning. Oscar ville hänga på och kolla så efter hockeyn och innan det var dags för Oscars friidrottsträning hann de  med frukost... på McD. De valde Big Mac kl 9 på morgonen. Huja! 

Det har varit en dag full med aktiviteter för barnen men däremellan har vi inte haft samma energi som igår då vi satte upp pergolan. 

Satte även upp cykelhållaren i förrådstaket igår. 

(null)
Upphissad och ur vägen. 

Det var ju soligt och fint i förmiddags så tog en promenad ner till havet med Victor. Eller ja, han cyklade som en tok och jag fick springa efter. 

(null)
Lillprins Bus och jag njöt av solen. 
(null)
Victor pekar var Pärlan ska ligga nästa sommar. 

Någon gång under eftermiddagen var alla barnen hemma samtidigt så Henrik kunde öppna sitt paket. Han fick en väska. 

Innan Oscar skulle på innebandyträning åkte vi till rangen en stund så jag fick testa min nya  driver. Känns lite konstigt i november men snart är våren här. 

(null)
Min nya kompis! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0