Julgran nr 2

Nu är Victor och jag på Smögen. Jag har ominstallerat blogg-appen eftersom jag inte kunnat posta mina inlägg i flera dagar. 

Innan vi begav oss norröver igår köpte Henrik och Oscar en gran och en matkasse till oss så vi klarar oss några dagar. Idag har jag lyckligtvis fått svar att mitt prov att förkylningssymptomen inte är Corona. Jag är lite slemmig i halsen men i övrigt mår jag bra. 

(null)
En söt liten gran på plats. 
(null)
50 minuter senare glittrar den fint bredvid soffan. 

Idag har Victor och jag inga som helst planer. 
Vi är båda väldigt glada för Zuma är återfunnen. Vi diskuterade var han lekt med den och när vi kom hit till Smögen gick vi upp i sovrummet och då kom han på hur han lekt. Intryckt under sängkappan, under bäddmadrassen låg den. Tjoho! 

Önskar er alla en fin fjärde advent! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0