Tapetsering påbörjad.

Det där underarbetet tar så himla mycket längre tid än man tror. Men när regnet smattrade mot rutan imorse kunde jag äntligen påbörja tapetseringen efter lite slipning. 

(null)
Denna vägg blev först ut. Den har som syntes i tidigare inlägg blivit av med tre lager tapet och därefter bredspacklats och målats. 
(null)
Under elementet har jag inte kommit år än men nu ikväll hjälpte Henrik mig lyfta/vrida det så jag kom åt. Står nämligen stopp pga mönsterpassningen i tapeten. 
(null)
Hit kom jag i eftermiddags. Återstår den lilla triangeln mot taket som hittills bara fått täcktapet. 
(null)
Hann även med bakom dörren och hela murstocken. 

Nu väntar sol och besök resten av semestern så jag är osäker på om jag kommer så mycket längre nu tyvärr. Vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0