Hogialoppet och Junicupen

Idag startade jag dagen med att springa Hogialoppet. Ett nytt lopp arrangerat av Hogia. Det var 6,5 km långt och gick upp för Hallernabacken, grusvägen till Norumkyrkan, bort mot Kyrkenorumskolan och sedan ner mot Hogia igen. Dagens tryckande värme gjorde loppet riktigt tufft tycker jag. Riktigt skönt att gå i mål! 

(null)
Fick lite fotohjälp. 
(null)
Men även en selfie efter målgång. 
(null)
Fin medalj! 

Strax innan jag kom hem hade Oscar fått skjuts till Uddevalla och Junicupen (handboll). Efter dusch och lite vila åkte jag upp och kollade. 

(null)
Vår lilla handbollsspelare!
(null)
Massa handbollsspelare på Rimnersvallen. 

Det var tre timmar mellan första och andra matchen. Då passade laget på att åka till Gustavsberg och bada. 

(null)
Hela gänget badar. 

Imorgon fortsätter cupen. Samling 8.15 i Uddevalla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0