Min dag

Hipp Hurra för mig idag! 
Såg med blandad förtjusning fram emot dagen eftersom den skulle börja på ett sätt som inte riktigt matchar min personlighet, nämligen att vakna före tuppen en söndagsmorgon. 
Oscar hade nämligen samling i Tuve sporthall kl 8.50 imorse (vilket ju blir som 7.50 pga sommartidsomställningen). Just denna morgon lyckades även Victor tajma in lite gråt vid 5 så efter välling hade vi lite svårt att somna om. 

Hur som, jag fick fina presenter av mina hjärtan när de "väckte mig" med skönsång. Det blev en startplats till nästa års Tjejvasa, en fantastiskt fin Busnelkofta/kavaj och färgglada Kari Traasockar. 

För Oscar gick det lysande på innebandyn. De vann alla sina tre matcher. Victor var också med som hejaklack eftersom Henrik inte kan ta hand om honom efter sin operation. 

(null)
Efter andra matchen var det två timmars väntan till sista matchen så då blev det en liten sovapromenad med Mini. 
(null)
Vinden var iskall men satte mig i solen och mumsade lite 86%. 
(null)
Frukost i Ottan. 
(null)
Underbara blommor i min färg! 
(null)
Victor hittade en kompis och ville dela med sig av sin napp :-)

Tack för alla hälsningar, presenter och blommor. Hoppas hinna visa en del imorgon. Kram och Godnatt!u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0