Matchdag

Sent igår drog Oscar och jag hem till Getskär för idag var det fotbollssammandrag i Surte som stod på schemat. Tre matcher var för Vallens två lag och det blev sex segrar i bagaget. 

(null)
Yoghurtpaus medan kompisarna spelar. 
(null)
Tror vårt lilla troll petade in åtta mål idag. Heja Vallen! 

Hemma fick vi en stund själva innan Henrik kom från Smögen. Minisarna är kvar där hos farmor och farfar eftersom jag ska jobba imorgon. 

Eftersom jag försöker att inte äta bakverk så var det väldigt länge sedan jag bakade men idag bakade Oscar och jag en klassisk god sockerkaka. När Henrik kom åt vi den lite ljummen med ett stort glas kall mjölk. Såååå gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0