Ullared

Igår besökte jag äntligen Gekås i Ullared tillsammans med mamma, pappa, Oscar, Adam och Victor. Det var en prövning som gick sådär får jag säga. Vi kom dit efter kl 14 och lyckligtvis var där väldigt lite folk, så barnens bus ställde inte till det så mycket, men det blev en del tjat. Förstår att det inte är superkul för dem men Oscar ville verkligen följa med. Pappa tog iaf och körde hem lite tidigare med dem medan mamma, Victor och jag var kvar till stängning. 


Här är lite av det jag köpte:

Oscar på väg in.
Träningsbyxor och Sport-Bh till mig.
Köper sällan kläder till mig där, men denna modell tycker jag är söt. Det är baksidan på tröjan. Den är slät på framsidan. Ett nagelkit till vänster.
Sweatshirt och skjorta till Oscar.
Victors shopping utöver tröjan på förra bilden; blöjor, nappar, solglasögon, body, byxor, pyjamas/hel body.
Kuddfodral i två blå varianter, servetter, målvaktshandskar, cykelkorg och masssssssa choklad :-)
Två T-shirtar till Oscar och en till Adam.
Varsitt par röda shorts och mysbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0