Lugn kväll

Idag är det 2 veckor kvar till beräknad ankomst av Filur och det bor inte mycket energi i min kropp efter jobbet. Även om jag inte är dödstrött så rör jag mig i ultrarapid när sammandragningarna kommer så fort jag reser mig :-)
 
Adam är just nu i en lite smågnällig fas och blir en riktigt surpuppa när något inte passar. (Lik sin mamma antar jag). Idag slängde han sig gnällig i fåtöljen och somnade så Oscar och jag fick en väldigt lugn eftermiddag. Oscar håller på att bygga allt sitt Lego han fick i present.
 
Mys på hög nivå; Legobygge i pyjamas
 
I veckan har jag plockat fram killarnas gamla minikläder och de är nu tvättade, vikta och inlagda i skåpet ovanför tvättstugebänken där skötbädden kommer ligga. Filur får helt enkelt ha sin garderob där till att börja med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0