Badpojkar

Nu var det längesedan jag bloggade och det har helt enkelt varit så att ledigheten har gått åt till ledighet. Jag har lite bilder från jul och nyår på kameran så det får komma i senare inlägg. Tyvärr har jag haft en envis hosta som på nyårsafton orsakade något galet på vänster sida av revbenen. Under eftermiddagen har det blivit mycket värre och jag ligger nu i stort sett orörlig i sängen med fortsatt hosta och hoppas jag ska få sovit något inatt.   


Innan vi lämnade Smögen idag passade killarna på att bada på Tumlaren. Häromdagen när vi var där lossnade simningen en hel del för Oscar och han lyckades simma 100 meter. Idag blev det 200 meter, han hoppade på djupt vatten utan problem och hämtade ringar på botten. Fantastiskt när det lossnar!!!


Roligt var också att Henrik tog ett dopp i havet. Skulle tro att det var nytt rekord med flera månader :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0