Bildkrångel

Jag har ett par kvällar kämpat med att få över bilderna på min telefon till datorn eftersom telefonminnet var fullt. Tydligen inte min grej detta. I förrgår fick jag lägga ner och igår lyckades jag till slut men då orkade jjag inte föra över även kamerabilderna så det blev helt enkelt inget bloggat. 


Precis i detta nu sitter Henrik på ett plan över Atlanten, närmare bestämt Chicago. Känns inte så kul att vara på olika kontinenter men han är inte borta så länge tack och lov. 

Denna vecka har jag hunnit plantera lite påskblommor på utsidan, åka till tippen (med assistans från mor och far) och ta en promenad med en "ny" mamma i området. Med ny menar jag att vi inte känner varandra sedan innan men hon är också hemma med sin trea. Kul! 


Lite av påskplanteringarna.

I eftermiddag åkte pojkarna och jag till Grundsund. Pappa och Oscar tog en promenad med Victor medan Adam piffade till sig med mina gamla manicklar. Någon som minns? 

Halsband och armband i mängder :-)
Dagens glada lillplutt i nya kläderna från fam Lundgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0