Juleljus

Idag har jag spenderat några timmar på Arken Spa med mina BT-vänner. Det var väldigt skönt för den här flodhästen att njuta av de varma poolerna.

På väg hem köpte jag en ny ljusslinga till buskarna vid altanen. När vi skulle sätta upp den gamla slingan igår så var den trasig, men nu lyser det fint på utsidan.

Ljusnät är en jätteenkel och fin uppfinning.

Eftersom det trots allt är en vecka kvar till första advent har det blivit en lightversion av julpyntet, men mer lär komma upp i veckan. De flesta ljusstakar och stjärnor är på plats iaf.

Både ljusstake och stjärna i det stora vardagsrumsfönstret.
Stjärna i sovrummet.
Ljusbollen som jag trodde var trasig hade lyckligtvis bara lite glapp så nu lyser den fint i hallen igen.
De nya ljuslyktorna lyser fint på spiskransen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0