35-årspresenter

 
Inte nog med att jag är hur glad som helst över alla fina vänner som kom och firade mig och vårt sommarhus, de hade med sig helt fantastiska presenter också. När jag tittar på bilderna nedan känns det helt galet att jag/vi fick allt detta. Jag är så glad och tacksam och älskar ALLT! Tack!!!
Hanna har länge sagt att jag måste skaffa mig en Hinzaväska. Nu känner jag mig som en Smögenfru när jag fått min egen :-) Tack Emma, David, Emma, Martin, Hanna och Andreas för väska, skålar, bubbel och underbara blommor!
Robert måste varit tankeläsare när han köpte dessa burkar med exakt samma mönster som bordstabletterna jag önskat mig. Hur bra som helst! Tack Robert!
Av mina kära svärföräldrar, svågrar och svägerskor fick jag en symaskin!!! Jag har min farmors gamla som inte längre funkar så bra så jag lånar ständigt av grannen, svärmor och mamma. Nu slipper jag det när jag har fått min egen fina symaskin! Kolla även in den grymma(!) tumstocken, MIN! Tusen Tack!!!
Av Magdalena och Andreas fick jag dessa fina bordstabletter, Spode Italien Blue. De blev så fina när vi dukade dagen efter. Fick även ett jättefint armband. Tack snälla Ni!!!
Av mina bröllopstjejer fick jag dessa fantastiska temuggar från Swedish Grace som inte bara är vackra att se på, de matchar kökstapeten perfekt, haha! Hoppas vi får tillfälle att ta en kopp te tillsammans (eller bubbel) snart. Tack!!!
På morgonen väcktes jag av skönsång av mina tre älsklingar på jorden. I det fint inslagna lilla paketet med julklappspapper och maskeringstejp dolde sig detta vackra armband, Hermes Clic H i vitt. Tack, Tack, Tack! 
Av Henrik fick jag även en upplevelse i form av en helkväll med årets kock tillsammans med vänner och bekanta senare i sommar.
I gula huset passar det givetvis med gula änkan. Denna smarriga dryck fick vi med chokladpraliner och ett Edblandhalsband (till mig) förpackat i jättevackra plåtägg. Tack Ulrika, Erik, Sara, Johan, Cathrine och Cippe! (chokladen tog slut snabbt)
En extra överraskning var paketet från mamma med underbara smycken som min mormor haft. Så vackra! Tack mamma!
Vad vore ett sommarhus utan Ernst? Två jättefina ljuslyktor fick jag/vi av Simone och Magnus. Tack snälla!!!
Till vårt nygjorda badrum fick vi dessa härliga tjocka frottéhanddukar och badlakan. Inte nog med det så fick vi espressokoppar med fat, vilket stod på önskelistan när vi tog över mamma och pappas gamla Nespressomaskin. Tusen Tack kära grannar, hela familjen Samuelsson!
Anna vet vilken färg jag gillar :-) Jättetuffa örhängen fr Marc Jacobs och en söt ljuslykta i rosa och guld. Tack snälla Anna och Mattias!!! 
Av Philip och Kattis fick huset lite godsaker nämligen av "gult" bubbel, te och marmelad. Fick även matchande skålar. Tack snälla!
Fick även dessa vackra rosor av Viktoria och Rolf. Så vackra! Tack!!!
 
Jag vill även Tacka mamma och pappa för presenten jag fått tidigare. Tack farmor och morfar! Tack Elisabeth och Per för kortet! Tack för alla hälsningar på Facebook! Tack för SMS! Tack alla som på något sätt uppvaktat mig. Tack!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0