Sämre dag

Inatt vaknade jag vid fyra och kunde inte somna om. Att jag inte kan sova händer ALDRIG så det var riktigt irriterande. Kände mig dessutom på väldigt dåligt humör och hungrig så det gjorde inte insomningen lättare. Men efter ett par glas yoghurt och en bamsekram från Oscar somnade jag bredvid honom. 

Tyvärr har jag känt mig nere hela dagen efter en sådan start. 
Jag börjar känna mig stressad över att bli klar i köket på Smögen. Funderar mycket på bänkskiva och diskbänkar och som jag skrivit innan är det långa leveranstider vilket gör att vi inte kommer vidare så mycket. Jag har iaf efterfrågat och fått en offert till i eftermiddag men inväntar ytterligare en innan vi bestämmer oss. 
Till helgen ska vi måla köksstommarna så att det är klart att hänga på dörrarna när de är klara om ett par veckor. 
Sedan ska vi köpa kakel men kaklingen
kan ju inte heller göras förrän bänkskivan är på plats. Liksom tapetseringen. Idag har jag iaf kommit på en lösning som vi kan göra innan bänkskivan kommer och det är att sätta pärlspont på sidan av ett skåp istället för att sätta tapet som det är idag. 

Nu säger gnäll-Maria Godnatt med en härlig bild på Pippi by Adam.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0