Nytt ryggskydd

Nu är det nedräkning för fjällen och här hemma är killarna febriga och lite snoriga. Visserligen har nog Oscar varit feberfri idag men han får vara hemma lite till med lillebror. Hörde att det var väldigt många sjuka bland dagiskompisarna, tråkigt! Jag har varit hemma och vobbat måndag-tisdag och imorgon är det Henriks tur.
 
När Henrik kom från jobbet idag åkte jag upp till gymmet och tog en PW på löpbandet och åkte sedan och hämtade ut mitt nya ryggskydd som förhoppningsvis inte kommer behöva "användas". Har provat massa olika ryggskydd, beställt hem, skickat tillbaka och nu slutligen hittat ett som satt skönt. Mitt största kriterium har varit att det skulle vara följsamt med tanke på att man kommer böja sig en del när man hjälper barnen. Får bara hoppas det är tillräckligt hårt för att skydda om olyckan är framme. Å andra sidan åker jag ju aldrig off pist, bland vassa bergskanter eller i skogen.
 
 
 
Direkt från gymmet och testar nya ryggskyddet SCOTT Soft Actifit  Light Women's Vest Protector
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0