Bussresa till Göteborg

Igår skulle vi besöka vänner i Göteborg. Henrik spelade fotbollscup efter lunch här i Stora Höga så eftersom jag gade ett par ärende i stan, åkte grabbarna och jag buss till stan.
Förväntasfulla killar fastspända och klara. 
Trots lördagsgodis kämpade Adam för att hålla sig vaken...
... det gick inte. 

Väl framme i stan åkte vi spårvagn till Linne och där provade jag ut löparskor på Löp och Sko. Aldrig provat ut så ordentligt innan så tänkte det var dags. 
Inte bara lyckades de hitta en bra sko för mig. Den var ROSA också! 

Idag testades de på löpbandet på gymmet och de tog mig 5 km på 27,5 minuter så jag är nöjd. Tänk att löpning var en sån materialsport, det hade jag aldrig trott :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0