Paket har kommit

Idag knackade det på dörren och det var vår snälla brevbärare som lämnade en stor kartong så jag slapp åka till Tempo och hämta ut. Väldigt gulligt!
Paketet innehöll prenumerationspremierna som jag skrev om häromdagen. De var riktigt söta även om brickan var lite klenare än jag hoppats. Den var i stål och inte i trä som jag trodde. Men men, ljuset doftade gott och fina kuddar kan man ju aldrig få för många av :-)

Brickan ser svart ut på bilden men den är grå, precis som kudden i bakgrunden. Tror att kuddarna kommer hamna i sovrummet då de inte riktigt matchar soffan. 

Nu väntar jag på två ytterligare paket. 
Dagens klädköp på Pomp de Lux och ett paket från Campadre som inte får öppnas förrän 25 mars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0