Magplaskträff och BVC

Idag har mamma och jag träffat massa kompisar och deras mammor hemma hos Max och hans mamma Therese. Eftersom pappa hade bilen idag så fick vi ta bussen för allra första gången och det var jättespännande. Mammorna fick jättegod fika och jag lekte med de andra barnen, även om det var roligast att krypa därifrån.
Här är vi hela gänget: Klara, Max, Lucas, Jack, Valter, Valdemar, Alfred, Vilhelm och jag.

Vi kunde inte vara med så länge eftersom jag skulle till fru Doktorn på Hälsokontroll.
Självklart visade jag mig från min bästa sida, skrattade lite, pratade lite och inte kunde hon hitta något fel på mig inte! Jag har dessutom hunnit bli 71,5 cm lång och väger 8755 gram och jag följer kurvorna perfekt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0