Barnvagn

Efter mycket velande fram och tillbaka har vi nog bestämt oss för att satsa på en Brio Go. För några veckor sedan läste jag på Brios Newsroom att den skulle komma i ny färg i höst och givetvis ville vi vänta och se vilken det blev. Idag har jag hittat färgen bland Brios pressbilder och inte helt otippat blev det färgen Sand och ser ut så här.
De övriga färgerna går tyvärr inte att låna från hemsidan men gå till Brios hemsida och klicka på Brio Go i vänstermenyn. Frågan är nu vilken av alla färger som är finast???



Kommentarer
Postat av: Virre

Jag tycker den är urläcker :-)

2009-09-12 @ 10:48:53
Postat av: Malin & Albin

Jag tyckte sand var snygg!

2009-09-12 @ 10:53:23
URL: http://albinsdag.blogg.se/
Postat av: Fru J

Japp, jag tycker att liggdelen skall vara sand & sen tycker jag att en mörkare sittdel är både mer praktiskt & snyggare. Detta skall bli spännande!

2009-09-13 @ 11:03:26
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Catrin

Åh Bebbe Roderhult kommer bli snyggast i stan! :-)

2009-09-18 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0