Disney on Ice

Imorse vaknade jag av att mamma och pappa kom hit. Jag körde sedan dem till Landvetter för vidare färd mot varmare breddgrader. Lyllos dem!
 
Hemkommen tog jag en tur till gymmet med min träningskompis Anna. Det blev 30 min på löpbandet och lite styrka. Sen hängde jag med henne till Eurosko där jag hittade skor till Oscar. 
Vattentåliga vardagsskor. 

På eftermiddagen åkte vi till Göteborg. Killarna släppte av mig på stan och åkte själva till Hällsvik. Jag skulle inte ha något men ville bara gå runt och kolla en stund. Gick på NK men hittade inget spännande. 30%, som många har, är ju dessutom inte mycket till REA. Oavsett var jag inte på jakt efter något och orkade inte leta heller. 
 
Gick in på Lindex på Fredsgatan och fick av en slump se en festlig jumpsuit som jag gillade direkt. Det fanns bara en och den tillhörde en kollektion som kallas Extended, vilket innebär en lite "finare" kollektion som bara sålts i begränsad upplaga i citybutiker. Jag fick hjälp att veta att de hade en 34 på Kungsgatan. Travade dit för att testa. Man vet ju aldrig om den är stor i storleken. 
Som ni ser fick den följa med hem. Tyget är glansigt, benen är vida och fladdriga och har en slits till över knäet. I ryggen är den öppen från nacke till svank ungefär.
 
Köpte även ett par marinblå stretchjeans samma som de röda som jag köpte i Barcelona. Byxorna var det 55% rabatt på. Tack för det!

SEN... blev det Disney on Ice i Scandinavium. Jag tyckte det var superbra!
 
Showen gick helt klart hem hos grabbarna. 
 
Vackert vitt i Götet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0