Lily and rose

Jag har ett par Lily and rose-örhängen sedan ett tag tillbaka och älskar dem. Tycker de är urpiffiga med allt sitt blingbling. Spanar ofta på deras hemsida och letat efter ett par i blått. Efter lite detektivarbete kom jag på att ett par som ser ut som grönsvarta på hemsidan i själva verket är ljusblå (mot turkos). Såg dem i verkligheten förra veckan och hittade dem av en slump på Rea på en webshop. I samma webshop hittade jag toppen i samma tyg som jag redan köpt en klänning (hängde ni med?). Så idag hämtade Henrik ut paketet i Stora Höga och tog med till mig på Smögen. 

Rosa topp med marinblått leomönster från Second female och nya piffiga örhängena från Lily and rose. 

Baserat på det jag skrev ovan så måste jag visa den bild som används på hemsidan och andra återförsäljare:

Bild skärmdumpad från Lily and Rose hemsida. 

Jag kan förstå varför de säljer dåligt och hamnar på rea med denna bild. I verkligheten är de fantastiskt vackra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0