Lite måndagsshopping

Det blev en kort tur till stan idag. Tänkte kolla in ett överkast som jag hittat i en inredningstidning från i våras och jag blev jätteglad när det fortfarande fanns men mindre glad när jag fick se prislappen... Det blev inget överkast :-(
Däremot hade Kålle & Ada nu fått in vårens klassiska OddMolly-koftor "lovely knit cardigan". Har tittat på dem länge nu men höstens kollektion hade ingen riktig Maria-färg. Såg dem även på Åhléns häromdagen och tänkte då jag skulle slå till på en mellanrosa men hittade idag denna mörkrosa, en riktig Maria-färg!
Slank även in på H&M och köpte ett par myströjor till Oscar. En tunn och fin farfarströja och en supermjuk sweatshirt blev det, båda från L.O.G.G.

Kommentarer
Postat av: Virre

Satt sååå fint på dig idag hjärtat!! Verkligen din färg :-) KRAM

2011-02-01 @ 22:27:06
Postat av: Kattis

ÅHH! Vad fin! Håller med dig... en Maria-färg. Helt klart! :)

2011-02-02 @ 14:45:40
Postat av: Fru J

Love koftan!

2011-02-02 @ 19:18:41
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack tjejer!

2011-02-03 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0