Fredag kväll

Känslan igår kväll var som de flesta fredagar; härligt att det är helg! Oscar var på ett gympakalas och ska på ett annat idag men annars är helgen planlös och det är så skönt. Packade ihop mina prylar från jobbet innan jag gick och det är verkligen underligt att inte gå dit mer på ett tag, men just nu känns det ändå mest som en vanlig helg.
 
Igår när Oscar var på kalas passade Adam och jag på att handla mat. Vi köpte även ett 30-pack med rosor som pryder vårt bord. Så vackra!
 
 
I förrgår så var min efterträdare Petra och jag in till torget på lunchen. Skulle köpa en kofta för mamma på kappahl när det kom ett nytt rabatterbjudande. Som så många andra handlar jag ju ytterst sällan på ordinarie pris varken på Kappahl eller Lindex.
Hur som haver, när vi kom till Kappahl hade de även börjat med 2 för 1 på all rea. Jag blev grymt nöjd när jag hittade pyjamas och pyjamasbyxor till Oscar (sådana han gillar och behöver) på 70% och dessutom en tröja och en halsduk. Halsduken har jag tittat på innan men nu fanns tyvärr bara en kvar så någon som ser ytterligare en på något Kappahl någonstans får ni gärna tjoa. Det är den med ränder och stjärnor på bilden.
 
Väldigt nöjd med mina fynd.
 
Fyndade även lite på Ellos häromdagen när det var halva reapriset. Bl.a. fick killarna varsin marinblå bombarjacka som kan vara tuff inför våren. Klämde på nästan likadana på HM (vårens sortiment) men de från Ellos kändes betydligt mjukare och finare. Fynd fynd!
 
Oscar hade sin på sig när vi fotades av bästa Nina förra veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0