Slussens pensionat

Igår ringde Henrik mig på jobbet och frågade om vi skulle åka till Slussens pensionat efter jobbet. Sagt och gjort, Henrik bokade och hämtade mig efter jobbet och vi åkte dit. Vi fick ett mysigt litet rum högst upp i huvudbyggnaden. 

Room with a view. 

Innan Henrik hämtade mig hade han shoppat med lite godsaker; nötter, frukt och choklad som vi njöt av på balkongen. 

Tyvärr ingen sol på balkongen men det var riktigt skönt i skuggan också. 

Nedanför balkongen låg en badbrygga och där var massor med folk och de låg i förvånansvärt länge så då gick även vi ner och tog ett dopp, men det var INTE varmt. 

Nybadade! Brrr! 

Efter badet gjorde vi oss iordning och åt trerätters middag och lyssna på kvällens artist. Det var en tjej som heter Jenny Almsenius. Helt okänd för mig men hon skön väldigt fint. 

Idag var det upp tidigt för jobb igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0