Skam den som ger sig...

Fredagen den 5 juli gick jag på semester och då åkte Henrik och jag ner till halmstad och såg Gyllene Tiders sommarpremiär. På väg ner stannade vi på Frölunda Torg för vi behövde nya skor. På Sealife hittade Henrik ett par seglarskor och jag fick se en rosa jacka som jag blev lite kär i. Jag hade aldrig sett märket förut, 48-7 Sweden, men så är jag ju inte så kunnig i modebranschen heller. Har under sommaren googlat internetbutiker, ringt vanliga butiker och sökt med ljus och lykta efter denna jacka i min storlek men helt utan resultat. Resan till Rom gav inte heller någon utdelning i letandet efter en snygg superlätt dunjacka. Idag tänkte jag därför kolla efter jackan igen men i marinblått, vilken jag skulle kunna tänka mig och som fanns gott om på nätet. MEN, bara så där, så hittar jag helt plötsligt en rosa jacka i min storlek i en webbutik i Västerås. Ordern är lagd och nu hoppas jag bara att saldo och färg stämmer så har jag den förhoppningsvis om ett par dagar. Håll tummarna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0